calculator-178124_1920_compressed

איך בוחרים רואה חשבון? מה בודקים? כאשר אתה מחליט לשכור את שירותיו של רואה חשבון, כדאי לקחת בחשבון גם את הקרבה הגאוגרפית בינך לבין רואה החשבון. אם לדוגמה העסק שלך פועל בטבריה, כדאי שתבחר רואה חשבון מטבריה.
לכן, הכנו עבורך כמה טיפים למה חשוב לבחור בשירותיו של רואה חשבון מקומי:

  1. בתהליך בחירת רואה חשבון לעסק, כדאי שתפגוש את המועמדים פנים אל פנים. שיקול של קרבה גאוגרפית הוא שיקול חשוב משום שבזמן בחירת מועמד מהאזור שלך ייחסך לך זמן יקר בפגישות עם מועמדים.
  2. לסמיכות גאוגרפית יש השפעה על טיב השירות שתקבל, זאת משום שקרבה גאוגרפית מאפשרת גם מערכת יחסי לקוח – נותן שירות, באופן הרבה יותר צמוד וקרוב. מה שמאפשר לרואה החשבון לספק שירות טוב יותר בשל העובדה שהלקוח יכול להיפגש עם הרואה החשבון בתדירות יותר גבוהה במקרה ויצטרך.
  3. בחירה ברואה חשבון מקומי תאפשר לך לקבל המלצות ממכרים ומעסקים בסביבה. אחת הדרכים המועילות בבחירת כל בעל מקצוע היא באמצעות קבלת המלצות ממכרים. לכן, ברר עם בני משפחתך ועם חברים ומכרים אם הם מכירים רואה חשבון מהימן ומקצועי. וודא שההמלצות שתקבל יהיו מבוססות על סמך היכרות מקצועית ולא רק אישית. לרואה חשבון טוב יהי שם טוב בסביבה.
  4. במידה ותבחר ברואה חשבון מקומי יהיה לך קל יותר למסור לו חומרים פיזיים באופן ישיר.
  5. רואה החשבון שלכם חייב להכיר את העסק שלכם היטב. עליו להכיר אתכם באופן אישי, את סגנון העבודה שלכם, האני מאמין שלכם ובנוסף גם את סביבת העסק שלכם. כמו כן, רואה חשבון טוב אמור לעזור לתכנן לטווח הרחוק. לכן, רואה חשבון מקומי שיידע שצפויים שיפוצים ברחוב של העסק שלכם יידע להמליץ לכם להיערך לכך בהתאם. לדוגמה: רואה חשבון מהעיר טבריה שיודע שבקרוב ייפתח בעיר קניון ביג פאשן יידע להזהיר עסקים מרחוב עמק הירדן אשר ייפגעו בהכנסות מלקוחות שיעדיפו ללכת לקניון הממוזג על פני העסקים הנמצאים ברחוב עם מזג האוויר הלח.
Call Now Button