הקמת עסק – כיצד לפתוח חשבון בנק עסקי

הקמת עסק – כיצד לפתוח חשבון בנק עסקי?

פותחים עסק משלכם? מאמר זה נועד לספק לכם כלים להתמודד עם אחת המשוכות שצריך לעבור כדי לקבל את המימון המתאים מהבנק.
אם קיים הון עצמי הדרוש להקמת העסק, או שהחלטתם לחלוק את הרעיון שלכם עם שותפים, הרי שהדרך תהיה קלה הרבה יותר.

מה צריך כדי לפתוח חשבון עסקי?

ראשית כל, הצעד החשוב ביותר בהבנה הכלכלית של העסק שלכם, הוא להכין תוכנית עסקית ברורה ומפורטת. התכנית תעזור לכם להבין היתכנות והצדקה כלכלית להקמת עסק. התכנית תכלול בין היתר את המרכיבים להקמת העסק הן ברמה התפעולית והן ברמה הפיננסית.
ברמה התפעולית תציגו את עלויות ההקמה, רכישת ציוד, גיוס עובדים, שכירת מקום לעסק, פרסום, שיווק וכו’.
בנוסף, תידרשו להעריך את תזרים המזומנים הצפוי, כמה תעלה הקמת העסק והפעלתו, מהם התקבולים הצפויים בתקופה זו והאם הכסף הדרוש לשם כך נמצא בידיכם.

ישנם אנשי מקצוע היכולים לסייע בבניית תכנית עסקית (רואי חשבון, כלכלנים ועוד). הם יהיו לכם לעזר באיסוף הנתונים, הצגתם וביצוע החישובים הנכונים.
חשוב לזכור כי לבנק, בדיוק כמוכם, יש אינטרס שהעסק יצליח ויגדל, ואתם תהפכו ללקוחות טובים ונאמנים שלו לאורך זמן.  לכן הבנק ירצה לוודא שהתכנית שלכם הגיונית וסבירה לפני שהוא מקבל החלטה להיות הבנק שלכם.

ניהול חשבון עסקי

במידה ויש ברשותכם חשבון בנק אישי, סביר שתהיו מעוניינים לפתוח חשבון חדש לעסק שלכם.
האם לעשות זאת בסניף בו אתם מנהלים את חשבונכם או לנצל את ההזדמנות ולעבור לבנק אחר? בנק אחר אולי יציע לכם תנאים ושירות טובים יותר מאלה הנהוגים בבנק שבו מתנהל חשבונכם הנוכחי. 

אם אתם שבעי רצון מהבנק שלכם, זאת הכתובת הראשונה אליה מומלץ לפנות. זאת משום שהסניף מכיר אתכם, ולמעשה כבר הוכחתם את עצמכם וסביר שלבנק יהיה נוח יותר לעשות איתכם עסקים נוספים.
מומלץ לקבוע פגישה מתואמת מראש עם מנהל הסניף ולציין באופן כללי במה דברים אמורים. הדבר יאפשר לבנק לפנות לכם זמן נאות ולזמן לפגישה את בעל התפקיד הרלוונטי על-פי העניין.

חשבון עסקי - קבלת אשראי

בדרך כלל בעת הקמת חשבון בנק עסקי הבנק נוטה לדרוש בטחונות לצורך מתן אשראי.
ההתרשמות האישית של הבנק מכם ויכולת העמידה שלכם מאחורי ההתחייבויות תצליח לשכנע את הבנק להעמיד לכם קו אשראי גם ללא בטחונות מלאים.
הדבר תלוי בראש ובראשונה בכושר ההחזר שלכם והיכולת שלכם לעמוד מאחורי ההתחייבויות שנטלתם.
אין צורך למהר ולפתוח חשבון עסקי, מכיוון ונלווים לכך עמלות גבוהות. לעסק קטן מספיק חשבון פרטי.
במידה והעסק גדל משתלם ואף נדרש לעבור לחשבון עסקי
.

צריכים ייעוץ בענייני הקמת עסק? צרו קשר עכשיו

שי כהן משרד רואה חשבון הינו משרד רואה חשבון בטבריה ותיק ומנוסה המעניק ליווי מקצועי לעסקים עבור לקוחותיו. החל משלב ההקמה לאורך כל פעילותם העסקית. במשרדינו תקבלו שירות ראיית חשבון ויעוץ עסקי מקצועי וזמין במגוון תחומים רחב תחת קורת גג אחת.

חשוב לנו לתת לכם שירות בעלות נוחה וזאת כי אנחנו מאמינים ששירות טוב צריך להיות נוח לכיס ומועיל ככל האפשר. צרו קשר עוד היום במספר 04-6723320 או השאירו פרטים פה למטה. אנחנו נחזור אליכם במהירות עם פתרונות יצירתיים שמבינים אתכם.

לפגישת ייעוץ חינם מלאו פרטים
או התקשרו 04-6723320

Call Now Button