שי כהן

מקדמות מס הכנסה - כל מה שרציתם לדעת

מהו תשלום מקדמות מס הכנסה?

על כל בעל עסק עצמאי לדעת כי הוא מחויב בתשלום מקדמות מס הכנסה אלא אם כן הוא לא מגיע למצב של חבות מס.

תשלום מקדמות מס ההכנסה נועד להבטיח את התשלום השנתי למס הכנסה תוך כדי התחשבות בבעל העסק. לבעל העסק ניתנת האפשרות לפרוס את תשלום המקדמות על פני השנה כולה. כך החייב בתשלום מס לא מסכן את תזרים המזומנים שלו לאורך שנת המס. האחראית לקביעת אחוז תשלום המס לעצמאי היא רשות המיסים שמבצעת זאת על ידי חישוב המחזור שלו בשנת המס הקודמת,הצפוי ותחום העיסוק שלו.

כיצד מתבצע תשלום מקדמות מס הכנסה?

תשלום מקדמות מס ההכנסה משולמות באמצעות פנקס מקדמות. בפנקס זה בעל העסק מדווח על בסיס חודש או דו חודשי על מחזור העסקאות שלו ומתעד את תשלום המקדמה למס הכנסה.

במידה ונקבע לכם מקדמות בסכום גבוה תוכלו להקטין אותו ואף לבטלו באמצעות הגשת המסמכים המתאימים.

חשוב לדעת כי במידה ולאחר הגשת הדוח השנתי למס הכנסה יתברר שעליכם לשלם עוד מס מלבד מה ששולם כבר סכום המס יגבה ממכם בבת אחת.

מנגד, אם שילמתם סכום גבוה יותר ממה שהיה עליכם לשלם תקבלו את כספכם חזרה.

מה באמת חשוב לדעת על תשלום מקדמות?

לתשלום המקדמות יש חשיבות גדולה בניהול תזרים המזומנים של העסק שלכם. במידה ותשלום המקדמות שלכם יהיה נמוך מדי הוא יגרור עמו הוצאות רבות בסוף השנה. לעומת זאת תשלום מקדמות גבוהות מדי עלול לגרום לכם לקשיים בתזרים.

בכדי לחשב את גובה המקדמות הנכון בעבורכם מוטב שתפנו לרואה חשבון אמין ואחראי שיסייע לכם.

נמאס לכם לשלם סכומים לא הגיוניים בכל חודש מחדש? צרו קשר עכשיו

שי כהן משרד רואה חשבון הינו משרד רואה חשבון בטבריה ותיק ומנוסה המעניק שירות וסיוע בניהול גובה המקדמות למס הכנסה עבור לקוחותיו.

במשרדינו תקבלו שירות ראיית חשבון מקצועי וזמין במגוון תחומים רחב תחת קורת גג אחת.

חשוב לנו לתת לכם שירות בעלות נוחה וזאת כי אנחנו מאמינים ששירות טוב צריך להיות נוח לכיס ומועיל ככל האפשר. צרו קשר עוד היום במספר 04-6723320 או השאירו פרטים פה למטה. אנחנו נחזור אליכם במהירות עם פתרונות יצירתיים שמבינים אתכם.

לפגישת ייעוץ חינם מלאו פרטים
או התקשרו 04-6723320

Call Now Button